tirsdag 4. januar 2011

Ut av dvalen.....

Da er det vel på tide
 å komme seg ut av "juledvalen",
 og begynne på hverdagen igjen!:)



Varer som ventes inn...

Også i år, er julen over på et blunk...
Tiden går så alt for fort, når man koser seg:)



Jeg har hatt en bloggefri, og nesten arbeidsfri jul...
Har kun slappet av og koset meg sammen med familien min, og verdens beste venner:)



Og nå er "permisjonen" min offisielt over! Tiden flyr, tenk at lillemor snart fyller 1 år!
Har fått en del spørsmål på når jeg kommer til å jobbe.
Men uten barnehageplass, begrenser det nok seg....

Men jeg kommer til å være fast på jobb på

 Onsdager 9-17
Torsdager 16-20
Fredager 16-20
Lørdager 9-15

Er jo der litt ellers også, men da har jeg ikke mulighet til å ta i mot kunder, siden lillemor må være med:)
Da må dere eventuellt ha med barnevakt...:)hehe


 

Jeg har brukt romjulen til å bestille varer, jeg klarte nok ikke å koble helt av jobben:)
 Men akkurat det å bestille varer er jo bare kos, syns ikke det er fullt så morsomt å telle varer for å si det slik..:)



  Dere kan bare glede dere,
for det kommer utrolig mye fint fremover!:)



Vi har allerede fått inn litt nye varer, så kom innom oss å se:)

Det blir ofte litt tomt, etter at julen er ute av huset syns jeg...Men fortvil ikke, for vi har mye fint til å pynte opp hjemme!:)


Ha en fortsatt fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar