tirsdag 29. mars 2011

Det er lenge mellom hvert blogg innlegg hos meg for tiden..
Og som jeg har sagt før, skal jeg prøve å bli flinkere!
.. Men i en travel hverdag blir det rett og slett ikke prioritert....:)
Men jeg prøver å holde facebook siden vår oppdatert, så der legger jeg ut bilder av alle nyheter!



Denne nydelig lampen har kommet i butikken, med vinduslampe i samme serie.
 Te lysestakene fra Ib-Laursen passer perfekt til:)



Jeg har nettopp kommet hjem etter en uke i Barcelona!

En uke med 17 grader, og for det meste pent vær, gjorde godt for en likblek og hjel frossen Normann!:)
For her har tydeligvis ikke vinteren tenkt å gi slipp riktig enda!
Men når vi ser hva mange andre i verden sliter med,
 skal vi ikke klage over "litt" snø og dårlig vær.
Det kunne tross alt vært mye verre...
Og våren kommer den, -før eller siden:)
(Det er vel enkelt for meg å være så positiv, nå når jeg har fått ladet batteriet i Spania en uke men...:)







Om det ikke er tegn til vår ute, kan man jo gjøre det litt vårlig inne?:)
Denne flotte puten er å finne i butikken.
 Og et lignende Quilt teppe som vist på bildet, kommer neste uke!


Tøffe zink lysestaker har også kommet!


Velkommen innom:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar