torsdag 26. august 2010

Høsten nermer seg....

Jeg klarte ikke å la kassene med luer, skjerf, sokker, og votter ligge.Selv om planen var å ikke ta de frem enda...er jeg ALT for nyskjerri... og det er jo nesten litt høst i luften..?Var i vert fall periodevis "snekje" i dag!:)
Pakket opp ble de i vert fall, og det var veldig mye fint!!


Måtte finne noen på senteret som ville vise frem varene....ingen som mellte seg frivellig til å stå "modell" merkelig nok, så jeg måtte bare krype til korset å bli avbildet selv....(*Flaut*)

Knestrømper, fin å ha under støvlettene.Finnes i grå og natur.
Har ENDELIG fått inn deilige "hjemmestrikket" sokker til voksne også, som mange har ventet på! Skikkelig gode å ta på seg en kald høstkveld:)!



Lue kr  99,- Skjerf kr 199,- Sokker kr 199,- Har også votter og pengebok i samme serie!


En litt ukomfortabel "modell"

Har også luer, ullsokker, hansker og halser til barn! 

Her er lue, hals og votter til jente, finere i virkeligheten!

I morgen tilig reiser jeg, min kjære og Alva til Oslo på første fly ,til gave og interiørmessen!
Regner meg Jonny gleder seg til å traske etter meg en hel helg å se på pynteting..(*knis*)
Jeg gleder meg, i vert fall! ( Dette blir det nærmeste vi kommer ferie i år, og  med kun 1 unge i bagasjen, = ferie...:)
Lover jeg skal finne mye fint å bestille til Hennes Salong!


Venter inn mye nye varer, så stikk innom å se!

Ønsker dere alle en fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar