mandag 30. august 2010

Mens vi venter.....


Åååå...sofaen var veldig god i kveld. ..Utsikten som møter meg derimot,- ikke fullt så god..Støvsuger slangen ligger på gulvet (på sin faste plass med andre ord..),sammen med ca et TONN med leker. Kveldsmaten står fortsatt på bordet, oppvasken etter middagen på benken, og et fjell av klær som bare venter på å bli lagt sammen.
For ikke å snakke om et par hundre bilder, som ligger på stue bordet. De tok jeg frem, -IGJEN, før helgen, i god tro om at NÅ skulle jeg endelig få de inn i album.


Men alt dette står nok der å venter på meg i mårgen også tenker jeg..:)





Tror heller jeg legger ut noen flere bilder av varer jeg har bestilt, og tar tidlig en tidlig kveld i kveld.
Det er rart hvor lite søvn en kan venne seg til å ha, føler jeg knapt har hatt hodet på puten den siste uken..
Men jeg har da i grunnen ikke vært så trøtt heller...ikke farlig når en er ung og sprek..?:)Vell..i vert fall forholdsvis ung da, sprek kan jeg vel ikke akkurat skryte på meg:)

Skjerf som ventes inn...



I morgen skal jeg og lillemor på jobb. Skal ta med lekematten og vognen, så jeg håper på jeg får gjort en del i butikken!

Skal ta bilder og vise dere resultatet i morgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar