tirsdag 9. november 2010

Bare et pittelite innlegg....

Tenkte jeg bare skulle vise noen bilder av varer som vi har i butikken, som jeg ikke har klart å la være å ta med hjem..Det har nok blitt en god del nye ting i heimen, siden vi startet med interiør i butikken..:)



Dette nydelige quiltteppe måtte jeg bare kjøpe meg, syns det er utrolig fint, med mange flotte detaljer!
Aviskurven, puten og fulgeburet er også fra butikken, kjempefine!


Mitt nyeste innkjøp, er denne vingestatuen som jeg ikke klarte å gå i fra!:)Vi har fått den inn i grå og i brun, og den er bare lekker!



Denne flotte krukken, går jeg å sikler etter...Syns den er bare helt nydelig!



Dere kan gå inn på facebook siden vår, for å se flere bilder av varene våre! Og ser dere noe dere like, og bor langt unna, sender jeg gjerne varer til deg:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar