mandag 15. november 2010

Hår og slikt...:)

Vi hadde besøk av ei hyggelig dame, fra trend teamet til Schwarzkopf før helgen.
Jeg meldte meg frivillig til å sitte modell, for noen nye farger som nettopp hadde kommet..Planen var å få tynne lyse rosa, og lyse lilla striper.
 Det høres kjempe rart ut kanskje, men det var snakk om veldig tynne striper...og det er veldig fint å kombinere de fargene i lyst hår, sa eksperten, og jeg er ikke vanskelig å be:)
Spennende å prøve noe nytt!
Men vi hadde så klart ikke fått inn akkurat de fargene hun skulle vise oss enda...Men hun prøvde en annen rosafarge i stedet, siden vi først var i gang.
(Om du legger merke til smokken på bildet, er den nok ikke min nei...:)Lillemor var som vanlig med:)




Lillemor og Malin


Hun fikk vist oss noen gode folie teknikker også. Og hun legger nok folie på en "litt" mer ryddig måte enn hva jeg gjør...Mine kunder ser til tider ut som et fugleskremsel på hodet, etter at jeg har lagt foliestriper. Med folien stikkende ut i alle kanter...Men, resultatet blir jo bra..:)



Men det ser jo mer profft ut, når det legges slik som dette...:)
Stripene ble ikke så tydelig som ønsket, men jeg skal prøve på nytt når vi får inn de nye fargene..Så skal dere få se resultatet da!:)

Jeg har nok hatt de fleste farger på håret...Men det mest drastiske jeg har hatt, var nok signal oransje!
Det var mens jeg var lærling i Ålesund. Og jeg gikk fra å være blond, til knall oransje. Og da mener jeg oransje! Jeg kunne lyse opp et helt rom med håret mitt, det var nesten som at folk måtte bruke solbriller, for å se på meg:)  
Men min kjære far kunne ikke sette fingeren på, hva det var med meg, når jeg kom hjem til helgen...:)Han så at det var ett eller annet...Men det tok lang tid før han oppdaget at det var håret!
Det skal nå nevnes at pappa er fullstendig fargeblind, men er det ikke typisk mannfolk da?!:)
Det må være ganske drastiske forandringer på hodet, før de fleste karene legger merke til at du har vært hos frisøren!

En kunde fortalte meg en morsom historie en gang, som jeg tror mange damer kan kjenne igjen mannen sin i!

Mannen hennes kom og hentet henne på senteret, og når hun satte seg inn i bilen var han snar å si: "Hvor fin du var på håret":)
Men hun hadde vært hos tannlegen .....:)hehe


Beate i full gang med å fikse negler

Om du ønsker deg flotte negler til julebordet, fikser Beate det!:)

Vi har fått mange gode tips fra besøket vår, og klør i fingrene etter å få prøve de ut:)

Ps: Venter MYE varer denne uken...:)!

Velkommen innom!:)

Husk å bestille time til jul i god tid!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar