mandag 18. oktober 2010

Rosa sløyfe-aksjonen...

Oktober er brystkreftmåned!

Jeg fikk et rosa armbånd og en t-skjorte av søsteren min før helgen, de hadde hun kjøpt til inntekt for brystkreft saken! Jeg fikk så lyst til å støtte rosa sløyfe-aksjonen på noen måte jeg også...Så jeg ringte ei dame som er ansvarlig for aksjonen, og spurte om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe!






Så om noen få dager er denne kjempefine rosasløyfe pin med strass, å få kjøpt på salongen. Den koster kr 60,- Og alle pengene går til brystkreftsaken!


Denne rosasløyfe refleksen kommer også, og koster kr 40,-

Brystkreft er den vanligeste kreftformen hos kvinner, og hele 1 av 12 kvinner i Norge utvikler brystkreft i løpet av livet.
Mamma døde av brystkreft, bare 49 år gammel..Men heldigvis er tallet av kvinner som overlever brystkreft økende!


 Takket være forskning overlever stadig flere, men videre forskning er nødvendig for å redde enda flere. Med din støtte blir vi enda sterkere i vår kamp for dem som rammes av brystkreft.
 
Jeg håper dere stikker innom oss, og kjøper en pin eller refleks til støtte for brystkreftsaken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar