torsdag 2. september 2010

Jeg er så heldig som har en så kjekk jobb!:) Var ikke gamle jenta da jeg bestemte meg for å bli frisør, og jeg har ikke angret en dag! For kjekkere jobb skal du lete lenge etter, jeg storkoser meg på salongen!
Og med tre små barn hjemme, er det litt godt å komme seg ut av huset å lufte hodet  litt...:)
Det har kommet en del nyheter siden jeg gikk ut i permisjon...er innom salongen rett som det er, men har ikke fått testet ut alt enda. Men idag fikk jeg prøvd ut en ny farge fra Schwarzkopf, som jeg ble skikkelig imponert over!




Igora color 10, er en permanent hårfarge, som dekker 100% grått hår,
på kun 10 minutter!!

Jeg syns det hele nesten hørtes litt for godt ut, til å være sant..men fargen ble kjempefin!
Jag hadde ikke før fått smurt fargen i håret, før det var tid å skylle den ut igjen. Så det hele gikk veldig fort! Men resultatet var veldig bra, fargen var jevn og glansfull!

Så dette er en farge som er perfekt for de som har det litt travelt, eller de som ikke har tålmodighet til å sitte å vente 30 min på fargen skal virke...som familien min, som ikke før har satt seg ned, før de begynner å spør når de er ferdige:)


Har også fått inn en økologisk permanent farge og hår pleieserie.
Fargen er bla uten ammoniakk, parabener, silikon og alkohol..og ikke minst er den luktfri!:)
Finnes i mange nydelige farger!

Kom innom, så hjelper vi deg å finne fargen som passer deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar