mandag 20. september 2010

Vokt deg for hunden......

I dag ble det jobbing etter stengetid...fikk en palle med varer i formiddag, men med alle tre barna hjemme, var det liten vits å dra på jobb og begynne å pakke ut. Selv om jeg var veldig nysgjerrig, måtte jeg bare vente! For akkurat det har vi prøvd før, og det var ingen suksess , for å si det mildt..:)
Var vel litt vell optimistisk, når jeg trodde en 0, 2 og 4 åring, skulle syns det var gøy:)

Jeg måtte dra etter at Jonny hadde vært på trening, Det vil si, etter at alt på sentert hadde stengt for kvelden. Og ikke minst,
- det var mørkt!!..(hjelp..!)
Jeg tok med meg Nemi, hunden  min. Litt betryggende med en "vakthund" tenkte jeg..:)Hun bjeffer i vert fall på alt som rører seg her hjemme, så om det kommer noen "skummlinger", sier hun i vertfall ifra, om ikke annet!



Vokt deg for hunden.....:)

Men,så kom jeg til å tenke tilbake på en gang jeg hadde glemt nøkklene mine. Og den eneste døren som var åpen hjemme, var verandadøren i 2 etasje..Så jeg hentet meg en stige, og klatret opp.- Gravid, som jeg har vert mesteparten av tiden de siste 5 årene, og snek meg inn verandadøren. Jeg forventet meg en skikkelig høylytt velkomst, men neida.Ikke en lyd!! Hun orket ikke å ta turen opp på loftet å møte meg engang, det var så vidt hun løfta på hodet i det jeg kom ned trappen.
Så det var den vakthunden...om noen ringer på ut døren, skremmer hun livet av de fleste!! Men sniker noen seg inn i huset, -ikke et bjeff!!Veldig betryggende må jeg si..Så, om ikke innbruddstyvene ringer på døren, er det lite hjelp i henne, med andre ord:)





Stor lanterne med veggoppheng, kr 749,-



Men om det var litt skummelt, tanken på å være alene på senteret på kveldstid, skulle jeg i vert fall få jobbe i fred og ro!
Men, neida...Nemi gikk rundt føttene mine, -bare i veien, og klaget hele tiden mens vi var der!
Så er det ikke ungene som maser, så er det jaggu meg hunden..:)
Ingen fred å få..:)
Neste gang drar jeg alene..helst på dagtid da men..:)



Fikk inn stearinlys, og løpere i grått og hvitt idag!

Venter mye varer denne uken her, så det er som julaften hver dag for meg..Kjempekjekt!

Gå inn på facebook siden vår, for å se flere bilder av varene vi har fått!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar