onsdag 15. desember 2010

Pyntet til jul....

Jeg klare ikke å holde meg lenger, så i går pyntet jeg til jul..
Skal jobbe frem til 22 Desember,inkludert søndag, så det er godt alt som er gjort:)

For på søndag er senteret søndagsåpent!!:)

Så jeg håper vi sees da!:)




Denne krukken har vi i 3 størrelser, og jeg syns den er rett og slett nydelig!
Jeg har plantet to julestjerner nedi min, men de kan brukes til så mangt...bare fantasien setter grenser:)


"Fugleburet" har vi kun et par igjen av, og det er absolutt en av mine favoritter!







Jeg er så glad for at dere er så flink til å handle hos oss!:)
Mange ting flyr ut av butikken, og det er jo ingenting som er bedre enn det!:)
tusen takk alle sammen! Det gjør at vi kan fortsette å selge interiør og gaver!:)
Og har dere ikke gjort unna julehandelen enda, så finner du gaven hos oss:)
Er du usikker på hva du skal kjøpe, selger vi gavekort, som kan brukes både i salongen og i butikken:)

Ha en fortsatt fin førjulstid, og ikke glem å kos dere!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar