tirsdag 8. februar 2011

På søndag er det morsdag...

På søndag er det morsdag.
Og da damer, er det bare å hinte kraftig om hva du ønsker
deg til mordagen!
Eller rett og slett gi beskjed er vel kanskje det beste,
siden hint ikke akkurat er mannfolks sterkeste side....:)

Da vi fikk førstemann, og det ble farsdag,
skal jeg innrømme at jeg ikke la lista for
gaver veldig høyt...For alt Jonny fikk
var en stratos sjokolade...:)
Det skal nå nevnes at han er veldig glad i sjokolade!
Men sannheten er nok det at jeg ikke hadde
kjøpt noe annet.
Tru det eller ei, men jeg hadde glemt av hele farsdagen...Bombe eller hva?:)
-Og stratosen var det eneste jeg fant i skapet...:)
Men jeg hadde jo akkurat gitt han en sønn tross alt,
var da vel gave nok det...?:)




Men siden den gangen, har nok lista blitt litt høyere..:)
Men det jeg ønsker meg mest av alt, er å få sove lenge på søndag.
Det er ufattelig godt å få sove litt lenger av og til!
Jeg har noen morgenfugler i hus, som er i storform ALT for tidlig..Og selv hvor kjekt det er å våkne opp til ei lita ei som smiler fra øret til øret, så er jeg ikke så veldig glad i morgener..Eller natta , som det er for de aller fleste når vi står opp!
Og selv om det egentlig ikke er min tur til å ligge "attpå", så er det jo tross alt morsdag...:)
Sleng på ei sjokolade, så er jeg stor fornøyd!:)



Salongen er full av nyheter, og full av flotte morsdags gaver!
Hva med de stilige zinkboksene her, med fint dikt på?
 Boksene kan jo fylles med feks: hudkremer, smykke, parfyme, eller rett og slett sjokolade?:)




De lysestakene, og lysmannsjettene kom i går,
og er bare kjempesøte!

Eller hva med de søte pyntehjertene her?
Kun kr 39,-



De lekre glassklokkene på bilde, koster kun kr 149,-




Vi har fått inn mange lekkre blomsterkrukker!
Kjøp en fin blomster på Spar, og kom til oss å kjøpe blomsterkrukke.
En kjempefin gave!:)


Hele DECLARE hudpleie serien er 2 for 1!
-et veldig bra tilbud!
Declare er en utrolig god huspleie serie, og de som bruker den er kjempe fornøyd!
En gave i vert fall jeg hadde blitt veldig glad for:)




Fikk inn noen nyheter i Bed Head i går.
Kan ikke slå feil med å gi gode hårprodukter!:)









Eller kanskje du ønsker deg nye støvletter, pengpung eller veske?
Vi har det meste!:)

Og har du enda ikke funnet ut hva du skal kjøpe, hva med et gavekort?
Det kan brukes både i salongen og i butikken:)

VELKOMMEN INNOM!:)
For flere bilder og nyheter, gå inn på facebook siden vår.
Der legger vi ut bilder av alt som kommer inn!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar