torsdag 3. mars 2011

So Nize!

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra leverandøren vår
 So Nize!
Bestillte så mye fint fra dem på Interiørmessen.
Vi har allerede fått noe, og håper resten kommer snart!

Jeg ble "narret" til å ta inn noen støvletter på messen, og de ble utrolig godt motatt!
Alle som har kjøpt dem skryter av hvor gode de er å gå i!
Jeg har de selv, og har nesten ikke brukt andre sko siden jeg kjøpte de:)
Kjempegod kvalitet til en ok pris!
Vi har igjen kun et par i beige,i størrelse 36.
Men det kommer snart et par sko til i butikken!
Jeg klarer ikke å finne bilde av de, men de er rett og slett rå fine !:)







Disse tøffe pengpungene er også på vei!





Nye vesker er også bestilt!



Gå inn på www.sonize.com for å se alt de fine de har!
 Og jeg tar gjerne i mot ønsker, om du ser noe du har lyst på:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar