fredag 21. januar 2011

Helg igjen...

Det har blitt dårlig med blogging på meg i det siste..Hverdagen vår er rimelig hektisk for tiden, og da blir blogging rett og slett ikke prioritert...
Om jeg først har litt tid til overs, er det mer fristende å sette seg ned med en god bok..
-Eller i en god armkrok:)
Men jeg skal prøve å bli flinkere!



Vi er endelig blitt friske igjen, alle mann...BANK I BORDET!
Har gått i ett med sjukdom, mer eller mindre siden slutten av November.
Så jeg håper vi har gjort fra oss all sykdom på en stund.
Spysjuke, ørebetennelse, halsbetennelse, øyebetennelse, diaré, influensa...
Vi har hatt d meste....!:)
Til og med jeg, som gikk rundt og sa at jeg ALDRI bruker å få spysjuken, tilbrakte en natt og mårgen ved do skålen...
-Så det skulle jeg aldri ha sagt!:)




I går fikk jeg endelig nye vinterdekk på bilen, etter å følt meg som "Bambi på isen" hele vinteren...
Jonny var ute å kjørte med ungene en dag, da 2- åringen vår sa:
"Pappa, vet du hva mamma sier når det er glatt på veien?"
"WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!"
Preget av min redsel for glatte veier stakkar..:)
Men jeg har hatt god grunn til å vært skeptisk, for vi hadde bare fire pigger igjen, på alle fire dekkene!
Ikke rart bilen sklei like godt etter jeg trykte inn bremsene..:)
Så det skulle nok vert gjort for lenge siden, men tiden flyr jo bare avgårde...
Tenk at det er helg igjen...Det er rett og slett skummelt hvor fort tiden går!






Viser noen bilder av nye varer som har kommet i butikken.
Har bestilt utrolig mye fint!
Og neste uke skal jeg på interiørmessen og bestille enda mer:)
Skal besøke noen venner i Oslo også i samme slengen, så det blir som en liten husmorferie:)
Gleder meg!:)


Ha en riktig god helg!
Kos dere:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar