torsdag 19. august 2010

En ny palle med varer..:)

En ny palle med varer kom i dag! Syns det er like morsomt hver gang å få nye varer! MEN jeg burde nok bli bedre til å rydde opp etter hvert.. ikke bare pakke ut alt som en vill unge på julaften! I dag reiv jeg opp alle kassene, og slengte isopor, plast og embalajse rundt meg..da jeg hadde fått pakket ut alle varene, såg det ut som om noen hadde bombet salongen...!(Bra jeg er på jobb ETTER stengetid..)Men det er ikke fullt so morsomt å rydde opp....men det er det jo aldri...!

Vi fikk veldig mye fint, og butikken begynner så smått i fylles opp:) Står fortsatt igjen litt før butikken er som den skal, mangler en del hyller og lys...- og ikke minst varer!-men det kommer!!:)
Håper bare vi får solgt varene, slik at vi kan fortsette å ta inn interiør og accessories...Håper dere ser noe dere liker, og er flinke å bruke oss, slik at Midsund kan ha en gavebutikk i fremtiden også:)

1 kommentar:

  1. Hei:)

    For eit herleg konsept!
    Utruleg kjekk kombinasjon:)
    Ser ut til å ha masse av min smak i interiøret her...Ah!Her hadde eg likt meg;)

    Masse lykke til med blogginga♥

    Ønskar deg ein god dag♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett