tirsdag 17. august 2010

En snartur innom jobb...

Jeg skulle bare en snartur på salongen i dag tidlig, å prise noen varer å ta litt bilder..Da det satt en kunde å ventet på meg(!)Oj...var det i dag jeg skulle på jobb?!! Utrolig flaks at jeg stakk innom, det er nemlig ikke alltid like enkelt å få tak i meg på telefonen ( legger den ofte fra meg, uten helt å vite hvor..)
Om ikke hodet var fast, hadde jeg lagt igjen det også..!
Takk til min snille svigersøster som kunne passe Alva på kort varsel, mens jeg jobbet..og til hyggelige kunder som hadde full forståelse for at frisøren var ustelt, uten sminke, i joggeklær og en smule stresset...:)
Så det ble ikke så mye prising og fotografering i dag...tok bare noen kjappe bilder før jeg måtte dra! Skal ta bedre bilder, og legge ut priser på varene en annen dag, -når jeg har bedre tid...om jeg husker det da ja:)
Fikk litt hårpynt fra Lisberh Dahl i dag!

Har sjekket ut litt priser rundt omkring, på samme varene som vi selger, og vi selger de  mye billigere

Fikk også en stor pakke i dag, fyllt med blant annet kjempefine strikka luer, skjerf og gode ull sokker....men, litt tidlig å tenke på slike klær enda...så de får ligge i esken en stund til!
Om du ikke er fra Midsund, og ser noe du liker, sender jeg så klart varen til deg:)

Husk å bli venn med oss på Facebook!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar