søndag 29. august 2010

Vi har hatt en kjempetrivelig helg i Oslo!
Gave og interiørmessen var rene himmelen, utrolig mye fint å se på. Jeg storkoset meg, og jeg tror ikke det var så aller verst for Jonny heller...Det var i vert fall ikke så mye klaging som jeg fryktet :)
Den første i møtte når vi kom til messen var blomster Finn,  Jonny sukket tungt når han såg han, og sa "Jaja..  jeg er i det rette selskapet ser jeg". Hehe


Jeg har bestillt utrolig mye fint!
Gleder meg til varene kommer i butikken!

Disse koppene kommer inn. Det kommer også andre kopper, skåler og fat fra samme leverandør.
Kommer i forskjellige størrelse og farger. Utrolig tøffe,  og er veldig fine å kombinere med hverandre.



Jeg har i løpet av helgen oppdaget at jeg er fullstendig fri for retningsans!
 I den store hallen på messen, gikk jeg ofte bare i runding, og endte opp der jeg startet....ikke visste jeg hvilken vei jeg måtte gå for å kommer meg ut heller..så hadde ikke Jonny vært med, hadde jeg sikkert gått å vandret inne i hallen enda....-Men men, hadde ikke vært den verste plassen å gå seg vill på d....:)


Har bestillt flotte kort, bilder, puter og skjerf.

Håper på, i løpet av uken,  å få ordne litt i butikken, og gjøre klart til det kommer inn nye varer ...Har fått ny inspirasjon fra messen, og det klør i fingrene etter å begynne:)
Hadde bare døgnet hatt flere timer....!:)

Stikk innom å ta en titt på alle det flotte vi har, og ikke minst på alt det stilige vi får fremover!

Gled dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar