fredag 24. september 2010

Noe å glede seg til.....

Går å venter på mye varer som er bestilt.... Heldigvis er det ikke lenge til de kommer i butikken! Men til da, får vi smøre oss med tålmodighet. Vi kan jo kose oss med noen flotte bilder så lenge!:)


Venter enda inn varer fra tre forskjellige nye leverandører, pluss en del fra de gode "gamle". Håper bare vi får plass til alt..Har ikke noe problem med å fylle opp den store butikken vi fikk etter utbyggingen akkurat:)




Håper på vi får noe allerede i neste uke...:)
Mange av tingene får jeg bare inn et par eksemplarer av, så det kan lønne seg å være tildlig ute, om det er noe du liker!






Gleder meg til alt kommer i butikken!

Håper at dere liker det dere ser, og at dere kommer å handler med oss:)

Og om du ikke er fra Midsund, og ser noe du liker, kan jeg så klart sende varene til deg!:) Bare send meg en mail på : mariaheggdal@hotmail.com, eller ta kontakt på facebook siden vår!

Velkommen!:)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så hyggelig at du vil følge Noe på Hjertet :-) De selger Kitchen Aid på netonnet.no til 3490,- om du skal kjøpe i butikk koster den rundt 6000,- Så håper det kommer mye positivt om den fordi den er så lekker! Og jeg er ingen STORbaker, så en kjempemaskin har jeg ikke behov for. Som for eks den store til kenwood, major.

    Ha en fin helg!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Mye fint du har og skal få fremover
    i butikken din ...!

    Kommer snart innom bloggen din igjen ...!

    Ha en deilig lørdag :-)

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Mye fint fra Udesen:) Den leverandøren har jeg også:)

    Lykke til med butikken:)

    SvarSlett