søndag 26. september 2010

Søndagsmodus....

I dag fikk jeg sove til klokken ti, noe som er ca midt på dag her i huset:)I går var jeg oppe halv seks, umenneskelig tidlig! Jeg klarer ikke å venne meg til å stå opp midt på natten, selv om det har vært slik siden vi fikk unger..skikkelige morgenfugler alle små her i huset desverre!


Servise, duk, vase og skål fra Hennes Salong så klart!:)

Men men, det kommer vell tidsnok den dagen vi må dra de ut av sengen...Vi får ta igjen den tapte søvnen da:)




Det er sol og blå himmel hos oss idag, utrolig godt, etter ukesvis med regn!
Men desverre er lillemor ikke helt i fårm i dag ,så jeg må tilbringe mesteparten av dagen inne..Er det ikke typisk?:)



 Og jeg som hadde en liste med ting jeg skulle gjøre dag..Jeg har en tendens til å lage meg mål for dagene, som er i realiteten fullstendig umulig å gjennomføre..:)
I dag foreksempel, hadde jeg planer om å vaske ned kjøkkenet..(Og stua helst..) Men jeg har så langt klart å tømt et skap, og har derfor benkene fulle av kopper og kar. Lenger har jeg ikke kommet, siden lillemor helst vil være i hendene..
 Så slik blir det nok stående, til jeg får "ånden" over meg igjen..:)

Men jeg har jo fått vasket vinduer, og laget lammestek til familien og tanteungene som vi passer...:)
Så jeg får vell bare være fornøyd med det. Det er jo tross alt søndag og hviledag?:)


Har tatt noen bilder av den nydelige servisen som vi selger på Hennes, den er bare så fin!:)

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!:)




2 kommentarer:

  1. Huff ja, er det ikke typisk? Kjenner meg igjen... Men jeg har endret motto: Jeg skal være fornøyd med det jeg har gjort og ikke tenke på alt jeg ikke har gjort. Litt mer positiv innstilling hjelper litt;)

    Serviset var kjempefint! Jeg falt pladask for den blåstripete duken... sukk... Er litt "blå" for tiden (det ser du inne på bloggen min...) Er det en duk eller en løper forresten?

    Koselig å lese bloggen din, du er såååå flink!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt du er innom bloggen min Hege:)
    Det var et godt motto du hadde, tror jeg må begynne å tenke slik jeg også..!
    Den blå stripete duken er løper ja, finnes i to str...De er skikkelig fine!:)

    SvarSlett