tirsdag 14. september 2010

Super mamma......

|
Jeg har ventet og ventet på at det skal komme mer varer. Det virker som en evighet!!.Som sagt tidligere, er ikke tålmodighet min sterkeste side...langt derifra!
Jeg liker at ting skal gjøres effektivt, og helst skal ting gå relativt kjapt..( Som da det ble fødsel på fergen med nr to, -midt i blinken for meg...:)
Så å gå å vente på varer som er bestilt for ukes, ja for flere måneder siden, syns jeg er utrolig kjedelig...

Men idag ringte telefonen fra salongen i tiden da varebussen kommer! Og jeg skal si dere at gleden var stor!:) ENDELIG!!
"Varer?!" ropte jeg bare i telefonen..-"Jeg kommer med en gang!"

 jeg slapp det jeg hadde i hendene, kledde på lillemor, og heiv meg i bilen...Litt slik som Superheltene gjør det på film når noen er i trøbbel.. Bare at superdrakten min består av umbro jobbebukse og hettegenser, og 7 seteren vår er vell rimelig langt ifra definisjonen på en superbil kanskje ...:) Men det tok ikke lange tiden før jeg og lillemor trappet opp i salongen, litt andpusten, og med kameraet slengt rundt halsen.Ja..jeg husket utrolig nok kameraet i farten..kjenner jeg blir litt stolt av det:)
Men jeg glemte mobilen og pengeboka hjemme da, men man kan da ikke huske på alt heller...hehe:)

Så er det typisk, at når en går å venter på så mye varer,kommer det bare noen  usle esker...Men, da er det jo mer å glede seg til, er det ikke det det heter..?:) Men utålmodige meg ble nok litt skuffet...Håper det kommer mer i morgen:)
Jeg sitter uansett spent ved telefonen i 13 tiden, og venter på at det skal ringe fra salongen!:)


Fikk disse kjempefine bildene, til prinsen eller prinsessa`s rom:)
De koster kun kr 89,-


To søte bilderammer kom også idag.


Tøffe bokstaver på fot, kr 299,-



Nydelig engel til te lys.



Kjempesøte rådyr kr 289,-
Spiser ikke blomstrene dine, og er garantert flåttfrie:)


Det var alt som kom i dag... og jeg får bare smør meg med tålmodighet på resten av det jeg har bestilt. Jeg vet det er noe som allerede er blitt sendt, så det kan ikke ta så mange dager før det kommer uti havgapet til oss:)

1 kommentar:

  1. Hjelp oss å nå 1000 venner på facebook!
    Del facebook siden vår med vennene dine, da er du med i en trekning av en flott premie!:)

    SvarSlett