fredag 19. november 2010

Stunt woman....:)

I går arrangerte vi vennekveld, sammen med Mx-Sport Sporty på senteret!
Og responsen var bare helt utrolig!!:)
 Tusen takk alle sammen, for en kjempehyggelig kveld!
Setter veldig stor pris på at så mange møtte opp, og for alle de fine tilbake meldingene!:)
Det varmer et vimsete hjerte....:)



Etter vi hadde ryddet, og skulle låse porten til salongen...Gjett hvem som hadde glemt nøkklene sine...?! De låg i bilen, som Jonny hadde hentet,-så klart!
 Malin og Beate hadde dratt hjem igjen, og siden klokken var 23.30 kunne jeg ikke ringe å få de til å komme å låse heller. Det hadde vel vært en lang nok arbeidsdag, som det var:)
Etter at senteret bli ombygget, har vi fått en slik fancy port som vi stenger igjen når vi er ferdig for dagen, men den må låses. Men uten nøkkel, var det ingen annen råd enn å senke den så mye som overhodet mulig, og prøve å skvise meg ut....:)
Så det var akkurat det jeg gjorde!



Etter å kjempet, og presset meg gjennom den lille åpningen som var i porten, kom jeg meg omsider ut.
Litt øm her og der, men rimelig fornøyd med egen innsats:)'
 ( Nå tror jeg forresten, at jeg vet litt hvordan det føles å bli født. Litt samme greia på en måte, måtte i vert fall få en litt for stor skapning, ut en litt for liten åpning!:)


 Siden jeg var den eneste med bil, skulle Evy Mette og tante ungen min sitte på med meg hjem.
Men på veg til bilen,kom jeg på det!
NEI!!!
Bil nøkklene låg igjen inne på salongen! 
Så da var de ingen annen råd, enn å prøve å skvise seg inn igjen, å lete etter nøkklene...Og det var ingen enkel oppgave, skal jeg si dere!
Men med hard innsats, og en enestående teknikk, kom jeg meg inn igjen gitt:)
Det var på veg ut igjen, jeg møtte veggen..Kanskje var det den twisten jeg tok,  mens jeg jaktet etter nøklene?
Hvem vet?
For omkring da jeg var halvveis ute, satt jeg rett og slett bom fast under porten...!
-Og da kom latterkrampen, hos de to som stod utenfor og så på spetakkelet, og jeg som låg under:)- Selv hvor ubehagelig det var å le..:)
Det hele ente med at jeg måtte lirke av meg buksen, mens jeg låg under porten, for å presse og vri meg ut...Et minneverdig syn:)
Men jeg kom meg ut til slutt, med buksene nede..:)

Bilde fra spa på Hotell union, der skal jeg ligge neste helg...:)

I rett Maria stil, hadde jeg jo lagt igjen diverse andre ting også..Der i blant mobilen min. Men heldigvis, kom jeg ikke på det før langt utpå dagen i dag:)

Neste helg skal vi til Geiranger på julebord, og vi har bestilt oss to timers spa..
Håper bare jeg er kvitt blåkulene, etter gårsdagens stunt til da!:)

Ønsker dere en riktig god helg!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar