tirsdag 12. oktober 2010

Snakk om gullhår....:)

Vi fikk inn en del nye varer i går!



 Blant annet noen flotte lysestaker i fattigmannsølv med svarte detaljer, og noen søte te lysestaker i sølv...Te lysestakene tror jeg faktisk det bare er to igjen av!
 Noen ting flyr rett og slett ut av butikken! Og det er jo ingenting som er bedre enn det:)
Har fått de inn i rød også, men vi må vell vente enda litt til før vi setter frem julevarene...:)





Men jeg laget en juleinspirert krok i dag da, med rød duk på bordet:) Rett og slett, for det var den eneste duken vi hadde som var stor nok til å dekke det grusomme bordet. Bordet er et som Jonny har arvet, og har bodd i garasjen vår en stund..(Et par år..:), i håp om å bli oppusset..:)
Det har stort potensial, men ikke spesielt pent å se på nå akkurat..Men det får duge!:)"Man tager det man haver..":)
Nå er ikke ordtak min sterkeste side..men jeg tror jeg har hørt noe i den duren der...:)
Jeg tror jeg har laget min egen verson av de fleste ordtak faktisk...I sommer satt jeg og Jonny og spillte Yatzy..(Jada, som et pensjonert ektepar..:) Men hos oss, som er to konkurranse personer, er det ganske så fart i en omgang yatzy, skal jeg si dere !:) Jeg fikk i vert fall et kjempebra kast,! Og ordtaket som jeg prøvde  å si var: " Snakk om å ha gullhår i raua!" Men det jeg sa var: "Snakk om rauhår!"....:)
(Og bare sånn for ordens skyld, - det var jeg som vant!:)
Vi fikk oss i vert fall en god latter, og vi har flirt mye av det siden også..:)
Ander "gullkorn" fra meg er: 
" Det er ikke å legge under en stein det nei..", og " Rull inn Gjeiten.."..Bare for å nevne noen:)

Jeg burde vell rett og slett bare slutte å si "ordtak", for jeg får de rett og slett aldri riktig..:)

Kr 159,-


























Før helgen fikk vi endelig inn disse flotte Zinkhusene! Zinkhus har blitt utrolig populært, og jeg syns de er rå tøffe!
De er utrolige flotte å tenne lys i, nå i høstmørket:)
Noen kjempefine rammer kom også, den på bildet er 10x12 cm, og er utrolig søt!


"Fuglebur" er også veldig i vinden.
Denne er beregnet på å ha blomster inni, men bare fantasien stopper hva du kan bruke den til:) 



Disse bokboksene i Zink, kom også!
Kjempefine til å gjemme bort litt rot i..(Jeg trenger ca 50 stk her i huset, med så mye som vi roter..Minst!:)




Dette teppe er bare helt nydelig!!
Godt å krype under, eller å slenge over en stol eller sofa!



Butikken er fyllt med nyheter, stikk innom å se på alt det fine vi har!:)

Du er hjertelig velkommen!:)

1 kommentar:

  1. Åhhh, masse fint!!! Nå kom det mere ned på julegaveønskelista mi:)

    Ha en flott dag da rauhår... tjihi.....

    Klem;)

    SvarSlett